Når: 29 november, programmet startet kl 9.
Sted: Radisson Blu, Royal Hotel, Bergen
Din stand
Det vil være et skolebord og 2 konferansestoler, hvit duk, standard strøm og trådløst internett. Husk å ta med skjøteledning!
Standplass:
Partner: 2*2 m
Hovedpartner: 3*2 meter.
Med mindre annen informasjon blir gitt vil det være mulig å sette opp standen etter kl. 16 dagen før.
Standen må være klar til registreringen begynner kl. 08:00 den 29 november!
For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med hotellet. Presiser at det skal være på egen faktura hvis ikke må dere betale med kort på stedet. E-post sendes til:
sandra.patricia.yri@radissonhotels.com
Spesifiser med nødvendige detaljer i emnefeltet: feks. «Ekstra utstyr til utstillere». Presiser dato for konferansen og hvilken konferanse det gjelder i e-posten.
Kart over utstillingsområdet med tildelte plasser:
Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet.
Markedsføring: Hjelp oss å hjelpe dere!
Vi ønsker selvfølgelig en full konferanse med masse engasjerte deltagere som er nysgjerrige på å møte våre partnere. Hjelp oss med å hjelpe dere og del arrangementet i deres eget nettverk, enten via e-post, sosiale medier eller over lunsj i kantinen. Markedsmateriell finner dere her.
Registrering av deltakere:
Dataforeningen har sendt ut invitasjon slik at dere kan melde på og registrere deltagerne som er inkludert i deres goder. Ikke mottatt? Sjekk eventuell spamfilter! Dere kan også hente billettene deres her.
Kveldsarrangement:
Det er et middag og mingling på hotellet. Her er det en sittende middag. Det blir to-retters servering. Her vil det være gode muligheter for å komme i kontakt med deltagere.
Kontaktinformasjon: Om det er noe du lurer på, er det bare å ta kontakt!
Haakan Dyrseth
Mobil: 920 29 854