Takk for at dere har valgt å være partner på Make Data Smart 2024!
Informasjonen på denne siden kan endre seg og bli oppdatert.
Når: 10. oktober, programmet starter ca.kl 09:00-17:00
Sted: Radisson Blu Plaza Oslo
Logo og tekst
Vennligst send logo og tekst til partner@dnd.no for bruk på nettsider og i markedsføringsmateriell.
Din stand
Det vil være et skolebord og 2 konferansestoler, hvit duk, standard strøm og trådløst internett. Husk å ta med skjøteledning! Dersom man ønsker småbord er dette et tillegg fra hotellet. Standplass:
Platinum: 4*2 meter.
Gull: 3*2 meter.
Levering og montering av stand er mulig 9. oktober fra kl 19:00-21:00 og 10. oktober fra kl. 06.30 – 07.45. Standen må være klar til registreringen begynner kl. 07:45 den 10.oktober!
Levering av utstyr dagen før, 10. oktober mellom 19:00-21:00: Avtal levering med hotellet via e-post conference.plaza.oslo@radissonblu.com Utstyr må merkes med: Dato for konferansen, navn på bedrift og hvilken konferanse det gjelder.
Vi har holdt av noen rabatterte rom på hotellet, gi beskjed dersom dere har behov for dette.
For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med hotellet. Presiser at det skal være på egen faktura hvis ikke må dere betale med kort på stedet. E-post sendes til conference.plaza.oslo@radissonblu.com. Spesifiser med nødvendige detaljer i emnefeltet: feks. «Ekstra utstyr til utstillere». Presiser dato for konferansen og hvilken konferanse det gjelder i e-posten.
Kart over utstillingsområdet:
NB! Demontering må gjøres etter etterfest er ferdig! kveldsarrangementet skal holdes i foajen fra kl 17:00. og det vil se trist ut om våre partnere pakker ned før den tid. Det er også mulig å bestille øl til sin stand.
Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet.
Stand konkurranse
Under årets konferanse blir det kåring av stander, så vi oppfordrer alle partnere til å tenke utenfor boksen og skape interaktive stander. Slik får der også mer besøk i løpet av dagen! Vi premierer:
Merk dere at det er en litt lengere pause mot slutten av dagen hvor dere kan trekke premier til de av dere som har og/eller ønsker å ha med.
Registrer deltagere og til etterfest her!
Bruk disse rabattkodene som tilhører din partner kategori:
Platinum (8 billetter)
Gull (6 billetter)
Sølv (2 billett)
Kveldsarrangement:
I år blir kveldarrangementet holdt i foajen med tapas, premiering av stand og mingling.
Nye elementer
I år har vi nye spennende elementer til konferansen med flere muligheter for synlighet for våre partnere.
For Platinumpartnere skal foredrag være avklart med komite senest 13. september for å sikre nok tid til markedsføring av program. Call for Paper har frist 16 juni, så jo raskere jo bedre.
Temabolk til Datacafe: dette er mulighet til å ha en interaktiv prat med interesserte i kafeen, hver platinumpartner får allokert sin tid i løpet av dagen. tema skal avklares med komite innen 30. august
For Gullpartnere skal eventuell workshop være avklart med komite innen 30. august. detter er for å sikre nok tid til markedsføring og for deltagere å melde seg på. Dette er førstemann til møllen
Markedsføring: Hjelp oss å hjelpe dere!
Vi ønsker selvfølgelig en full konferanse med masse engasjerte deltagere som er nysgjerrige på å møte våre partnere. Hjelp oss med å hjelpe dere og del arrangementet i deres eget nettverk, enten via e-post, sosiale medier eller over lunsj i kantinen. Markedsmateriell kommer.
Kontaktinformasjon: Om det er noe du lurer på, er det bare å ta kontakt!
Hedvig Marie Braarud Poulsen
Telefon: 4000 8012
E-post: partner@dnd.no