Når: 19. september, programmet startet kl 08:30-17:00
Sted: Radisson Blu Holbergs Plass, Holbergs gate 30, Oslo
Din stand
Det vil være et skolebord og 2 konferansestoler, hvit duk, standard strøm og trådløst internett. Husk å ta med skjøteledning! Standplass: 3*2 meter.
Levering og montering av stand er mulig 18. september fra kl 19:00-21:00 og 19. september fra kl. 06.30 – 07.45. Standen må være klar til registreringen begynner kl. 07:45 den 19.september!
Levering av utstyr dagen før, 18. september mellom 19:00-21:00: Avtal levering med hotellet via e-post conference.scandinavia.oslo@radissonblu.com. Utstyr må merkes med: Dato for konferansen, navn på bedrift og hvilken konferanse det gjelder.
For eventuell bestilling av tilleggsutstyr og mat/drikke ta kontakt med hotellet. Presiser at det skal være på egen faktura hvis ikke må dere betale med kort på stedet. E-post sendes til conference.scandinavia.oslo@radissonblu.com. Spesifiser med nødvendige detaljer i emnefeltet: feks. «Ekstra utstyr til utstillere». Presiser dato for konferansen og hvilken konferanse det gjelder i e-posten.
Kart over utstillingsområdet med tildelte plasser:
NB! Demontering må gjøres før programmet er over da kveldsarrangementet skal holdes i foajen fra kl 17:00. Så begynn med nedrigg senest kl 15:30!
Internett / WiFi
Det er trådløst Internett i utstillingsområdet.
Merk dere at det er en litt lengere pause mot slutten av dagen hvor dere kan trekke premier til de av dere som har og/eller ønsker å ha med.
Markedsføring: Hjelp oss å hjelpe dere!
Vi ønsker selvfølgelig en full konferanse med masse engasjerte deltagere som er nysgjerrige på å møte våre partnere. Hjelp oss med å hjelpe dere og del arrangementet i deres eget nettverk, enten via e-post, sosiale medier eller over lunsj i kantinen. Markedsmateriell finner dere her.
Registrering av deltakere:
Dataforeningen har sendt ut den 07. september invitasjon slik at dere kan melde på og registrere deltagerne som er inkludert i deres goder. Ikke mottatt? Sjekk eventuell spamfilter! Hvis ikke ta kontakt. Se antall deltakere i partnerpakken .
Kveldsarrangement:
I år blir kveldarrangementet holdt i foajen med tapas, leker og mingling. Vi står for leker og oppfordrer partnere til å stå med oss og hoste lekene.
Platinumpartnere har mulighet for profilering på kveldsarrangementet ved å beholde en rollup hver i foajen etter at dere har pakket sammen standen.
Det vil bli ingen Quiz til kveldsarrangementet i år.
Kontaktinformasjon: Om det er noe du lurer på, er det bare å ta kontakt!
Mobil: 93 00 54 87